Kayzervilhem Arkadaşlar bugün yazmıştım karnımda sancı şeklinde bir ağrı var diye. Daha sonrasında baş ağrısı kırgınlık ve ateş başladı. Doktorum test vermemi istedi. Aranızda korona olan var mı belirtileriniz nelerdi?
merveees Kayzervilhem ben daha fazla belirti yaşadım nefes darlığı öksürük sırt ağrısı vs test verdim negatif çıktı
Yavrukuslar Kayzervilhem hafif ateş ve baş ağrısı bel ve boyun ağrısını takip eden öksürük başladı nefes alamayınca hastaneye gittim pcr verdim pozitif çıktı
Elika0 Söylediğin belirtiler korona belirtileri ama umarım seninkisi griptir🙏 Test yaptırdın mı ? Bol su iç ve bol bol meyve ye 🙏
Elika0 Kayzervilhem riske atmayın bence. Bi an önce testinizi yaptırın. En azından takiplerinde olursunuz kötüleştiğinizde gidip test yaptırmanız gerekecek ve test sonucunu bekleyeceksiniz bu size zaman kaybettirecektir. Bebişi riske atmayın 🙏
Yavrukuslar Sumeyre hayır olmadım 31 haftalık gebeyim canım şuan atlattım artık ama çok zordu eğer pozitif çıkarsanız bol bol dinlenin kendinizi yordukça daha çok öksürük ve nefes darlığı çekiyorsunuz terlemeye çalışın ben bolca limonlu çay içtim terledikçe bir rahatlama geliyordu