Defne74 Siz kan tahlilini 12 haftada verip 3 hafta sonra mı alıyorsunuz yoksa 12 .haftada verip ögleden sonra mı alıyorsunuz önceden sabahtan kan verip ögleden sonra sonuçları söylüyolar ona göre ilaç veriyorlardı şimdi degişmiş
Nundiyebiri Defne74 ikili tarama testi vermişsiniz bende devlette vermiştim bir ay sonra dediler hastanemiz bu testi yapamıyor başka şehre yolluyoruz dediler
bahtnurr1 Defne74 öğleden sonra gösteriyorum genelde sonuçları ona göre değerlerime bakıyor doktor ilaçları devam ettiriyor
Defne74 Nundiyebiri Devlette yaptırdım bende ikili taramayı evet 3 hafta sonra tekrar gel diyorlar hep önceden farklıydı ama hangi şehir
Nundiyebiri Defne74 normal kan sonuçları öğleden sonra çıkar bu kalıtsal hastalık varmı diye alınan bir kan daha detaylı oluyor endişe etmenize gerek yok (Elbistan)
Defne74 bahtnurr1 önceden bizde de öyleydi şimdi saçma değil mi bugün verilwn kan 3 hafta sonra degişiyo