Dilantrkmn Arkadaşlar merhaba 10 haftalık gebeyim sizler kaçıncı haftanız da sosyal medya da paylaşım yaptınız ?
alparslanannesii1661 Dilantrkmn bir kere yaptim hemen pisman oldum bebek sahibi olmayan birini düşündükçe icim ciz ediyor
mor_menekse1 Dilantrkmn valla bnde daha kimseye demedim insanlar cok nazarci etrafimda cogu tandık cocuksuz korkuyorum kötü gözden Rabbim korusun daha erken zamanla söylicem en yakınlarım biliyor tek
bahtnurr1 Dilantrkmn benim ilk gebeliğim düşük olmuştu o yüzden bi süre paylaşmadım elim de istemedi zaten nazar falan diyip durdu 23-24 de paylaştım ilk ara ara atıyorum öyle sürekli atmıyorum
Dilantrkmn bahtnurr1 benim de dış gebeliğim olmuştu , bende olabildiğince dikkat etmeye çalışıyorum bu sefer
mor_menekse1 Dilantrkmn Amin canım ya inan insani yiyorlar eşimde bnde karar aldık kimseyle paylaşmak yok uzun bir süre :) sizde öyle yapın