Gkc123 kızlar bebeğim 2 buçuk aylık kesinlikle almanizi tevsiye ederim. Araba puseti asla rahat olmuyor bebek içinde buzusuyor ama anne kucağı gündüzleri özellikle her an işe yarıyor. Ayrıca gece uykusu gelişsin istiyorsanız sadece gece besige yatırın o zaman daha uzun uyuyor ve gece ile gündüzü biliyor. Bunun için de gunduzleri ana kucağında uyuyor Tabi çok pahalı olmasına gerek yok çok uygunlari da var ama yeni anne olarak önerim kesinlikle almaniz