Twinsmom66 Kızlar 35 haftalık ikiz gebeyim . 32. Haftamda sancılarım başladı durdurdular 2 doz diğer geliştirici öldüm. Dünden beridir yine bel ağrım filan var 35. Hafta da doğum yapıp kuvöz e girmeyen bebek var mi çok korkuyorum
Mucizelerim Canım bende 35+2 ikiz gebeyim. Pazartesi günü sezaryen ile dogum yapacagım. Doktorum küvez olayının tamamen bebekle alakalı dedi 38 de dogup küveze girenlerde var solunum sıkıntısı olursa her bebek giriyor
Lonelinesss Twinsmom66 allah yardımcın olsun canım. İkiz bide benim bazen çok Canımı acıtıyor tekmeleri senin daha zordur
Twinsmom66 Lonelinesss inşallah canim 1 hafta daha beklesek yeter zaten bize minyon olduğum için taşıyamıyorum zaten allah hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin