Eliffkck benim boyum 1.47 normal doğurdum. Hemşireyim bu arada hekimin dediği doğru derslerde 1.50nin altı sezeryan endikasyonu olarak işleniyor. Benim hekimim bu konuda bir şey demedi fakat derslerde böyle gözüküyor hekimden hekime değişebilir, mesela kuzenim 1.48 onu direk 1.50nin altı diye sezeryana aldı doktoru