dertist Bebegim_90 normal dogum olucaksa ilk hafta cok oluyo ben bilmedigim icin bebek bezi koymustum ilk hastanede filan sonra ped aldim uzun kanatli olanindan simdide canped aldim uzun kilot seklinde olan
Aylinsemih Bebegim_90 hasta bezi şart canm valla ben 27 gün önce doğum yaptım hastane icon 1 paket depent aldım hemen bitti eve gelince sonra 1 paket daha aldım oda bitti sonra 2 tane 18 li ped bitirdim şimdi 42 li ped aldım 10 tane si bitti bile ve yoğun kanamam başladı az az geliyordu yoğunlaştı bu gidişle bütün paket biter
Feyza-nur Bebegim_90 ben hastanede ilk gece hasta bezi kullandım 3 tane ertesi gün ve sonraki 1 gün depent kullandım daha sonra pede geçmiştim depentin bir paketi bitmedi iki tane kaldı bende
Bebegim_90 dertist daha belli degil 24+5 haftaligum aklima takildi hasta bezi cok buyuk ya acena gercwktwn o kadar kanama oliyo mu diye
Defne74 İlk bebek dogduktan sonra kanama fazla oldu hasta bezi kullandım ve idrarınıda beze yap kanaman var öı demişlerdi bende öyle oldu herkes bi digil tabi külot bez de alabilirsin bi iki tane bulunsun yinede
ebru23 Bebegim_90 yani degisiyo ama depend cok iyi kilot gibi giyiliyo hic sizdirmiyo sonrasinda ped kullandim