Merhaba kızlar, bebeğim kış bebeği olacak ben birkaç bir şey aldım. Dün yıkadım, ütüledim ve kilitli poşetlere güzelce yerleştirip kaldırdım, dolabına. Fakat aklıma takılıyor acaba bunlar yeterli olur mu? Yoksa birkaç kıyafet daha almalı mıyım?
ALINANLAR :
1 tane 10lu hastane çıkışı tam takım battaniyeli
3 tane 5li hastane çıkışı
1 tane yenidoğan tulum zıbın şapka takımı
1tane yenidoğan alt üst takım
1tane yenidoğan pijama takımı
1 tane yenidoğan tek tulum
1tane yenidoğan penye yelek
2 tane penye battaniye
1 tane ince triko battaniye
1tane kalın polar battaniye
1tane polar battaniye
3-6 aylık 7adet alt üst takım
3-6 aylık 6 adet zıbın (3uzun kol 3yarım kol)
1 tane ekstra şapka
2 tane ekstra eldiven
16 adet (uzun - kısa - babet karışık) çorap
3-6 aylık iki adet polar hırka
Örme yelekler ve hırka