Bizde de var gerilik ve tansiyonum da yüksek cıkıyor cumartesi doğuma alabilirim dedi doktorum daha haftamız erken ve pek kiloda almadı bebeğim ciğer gelişimi tamamlandımı bilmiyorum inşallah küveze girmez bebeğim. Bu hafta hiç kilo almamış doktor gelişimi tamamen durursa mecbur sezeryana alıcam dedi. Bizim karın cevresi gelişmiyor ve ben günde 2-3 muz yiyorum kuruyemiş süt yogurt yumurta sebze meyve yememe rağmen böyle malesef doktor beslenmeyle alakası yok bunun dedi