likapalar1 Doktorunuza danışmanızda fayda var. Ben de 18 haftalıkken popo üstü düşmüştüm ama çok şiddetli değildi. Hemen eve dönüp magnezyum içip uzanmıştım ta ki bebeğimin hareketlerini hissedene kadar. Geçmiş olsun, kontrolünüz yakınsa sıkıntı olmayabilir ama yine de doktorunuza bilgi verin, belki kontrol isteyebilir