crnnbyr16 Anlayan var mı acaba? çıkan sonuç doğru mu ?bu sadece kan testi sonucu, doktordan almadım hastanenin internet sitesinden baktım.
Portakalgeliyor crnnbyr16 ben kan sonucunu almadım dr aradım bağladılar dr bana temiz olduğunu söyledi daha sonra muane için gittiğimde sonucu aldığımda değerler yazıyordu
minnakannesi1 crnnbyr16 cut off değerinin altında yazıyorsa risksizdir ve 1:250 altında olması lazım grafikte gözüküyor bu dediklerimde sadece bu paylastiginizla anlasilmaz
Sevgi1620 İkili tarama testi sadece kan sonuçlarıyla yorumlanan bir test değil o yüzden mutlaka doktorunuzdan bilgi almalısınız
crnnbyr16 Ultrason muayenesini doktorun kendi kliniğinde oldum orada bi sıkıntı çıkmadı, kanı hastanede verdim pek bir bilgim yok nasıl oluyor diye teşekkür ederim
crnnbyr16 Portakalgeliyor ah ne mutlu size sağlıkla inşallah 🌸 bende bilmiyorumki çok tecrübesizim 1 hafta sonra gelin alın dediler sadece normal acilden verdim kanı bizzat gitmem gerekiyor galiba tam öğrenebilmek için neyse temiz çıksın da 🙏
crnnbyr16 minnakannesi1 dediğiniz grafik kan sonucunda mı çıkıyor? ultrasonda muayene ettiğinde sonucu vermedi doktor yazıcı çalışmıyormuş diye sadece sıkıntı yok dedi valla kafam allak bullak oldu 😩
minnakannesi1 crnnbyr16 dediğim değer kan sonucunda çıkıyor ama onu internetten göremezsiniz nerede yaptırdıysaniz gidip almanız gerekiyor.