Ozteber GamzeCan iner iner hamileliğin başında oluyo bole şeyler ben 3 aylık hamileyken 7 aylık göbeğim vardı bi ara 😊
Ozteber GamzeCan ilk 3ay bebek sizden beslenmiyo vucudunuzdaki vitaminlerden besleniyo yani suan kilo almanız bebeğe bi artı sağlamaz dikkat edin ilk 4 ay alınan kilo kalıcı olan kilo diye duymustum bide ben 6aydan sonra kilo almaya basladim
PnRTurK53 GamzeCan aynen yapıyor ama yapacak bişey yok devam etmekte fayda var doğum sonrasıda2-3ay kullandıran dr lar var
GamzeCan PnRTurK53 ben ceviz süt falan da yiyorum aslında sağlıklı beslenmeye calısıyorum bence cok ihtiyacım yok🤷🏻♀️
Lena GamzeCan Bana da 31. Haftada Dr.um bıraktırdı bebeğe fazladan kilo aldırıyor dedi sadece kan ilacı ve d vitamini kullanıyorum
Ozteber GamzeCan inşallah ilk aylardan bebeği beslicem psikolojisiyle abartmadınız sürece sıkıntı olmaz merak etmeyin😊
Merveozcelikcckl GamzeCan kansızlık problemin varsa sakın bırakma doğuma kadar bir şekilde idare edersin ama doğumdan sonra ayağa zor kalkarsın bebeğinin sana ihtiyacı olacak
Dml1234 GamzeCan ben 6 aylık olucam hiç decavit kullanamadım. Balık yagı takviseyi kullanıyorum sadece