AyeAyaydnTeke Ardanyal kişiden kişiye göre bulantı kusma yapabiliyomus decavit. Doktoruma sordugumda öyle demişti. Sen yinede sor doktoruna canım.
Ardanyal AyeAyaydnTeke ilk defa bugün yaşadım. Aynen yarın sormam lazım yinede nedenini. 4 ay bulantı üsküfra yaşadım zaten. Doğuma 3 hafta kala tekrarmı geliyor bulantılar yoksa🙈🤭
Yesimalmila GamzeCan bende ilk haftadan beri şişmiş gibi hissediyorum ama tartiya ciktigimda sonuc güzel inşallah senin senin de öyle olur 😍 tabi en önemlisi bebislerin sağlığı
AyeAyaydnTeke Ardanyal ayy allah yardım etsin canım. İnşallah yaşamazsın bidaha. Tek nefeste kolay doğumun olur 🤗
Sabihanur Dr um sağlık ocaklarının bu ilacı verip durması üzerine sağlık bakanlığının elinde mi kaldı bu ilaçlar ne diye verip duruyorlar diye takılmış ve kullanma demişti.hiç kullanmadım.ne kadar az ilaç o kadar kafa rahat diye düşünüyorum
GamzeCan Sabihanur bence de bende ilactan nefret eden bi insanım ama verdiler kullanmasam vicdan azabı 😔 bırakıcam ama bende
Semaselcuk GamzeCan bende kullandim kilo yaptığını dusunmuyorum dogumuma cok az kaldi toplam 10 kilo aldim
GamzeCan Semaselcuk bünyeden bünyeye değişiyor sanırım canımm ama ben 5 bucuk haftalık hamileyim ve cok kilo aldığımı düşnüyorum🙄
inci_f 37. Haftadayim 13 kilo aldim , doguma kdr kullanmami onerdi doktorum. Bebek te 10 gun once 2500 gr civariydi... ben de kilo yapmadi yani ama cok duzenli beslendigim soylenemez, normal insanlar gbi besleniyorum hamileyim diye bal kaymak ceviz modunda degilim..