Ya arkadaşlar hamilelikte yiyeceklerden ya da her hangi bir şeylerden tiksinme olayı var ya ben hamileliğimin başından beri asla böyle bişey yaşamadım mide bulantısı dahi yaşamadım şuan 36+3 üm ve yumurtadan tiksindim ya son hafta da normal mi böyle bişey yaşamak çok severek tüketirdim haşlamasını da tavada omlet şeklinde de her gün yerdim neredeyse şimdi aklıma gelince bile içim bulanıyor son bir haftadır böyle 🤢