Brcbrc3 canım bizimki de en son 32. Haftada kontrol ettirmiştik 7 mm çıkmıştı. İlk 16. Haftada öğrendik sanırım o zaman 4 gibi bir şeydi. İkili test sonucu güzel diye doktor çok önemsemedi düzenli detaylı ultrasona çağırdı ve onu da 32 de bıraktık. Doğumdan sonra bebişe ultrason bakılıp o kontrol edilecekmiş artık. Erkek bebişlerde sık karşılaşılan genelde doğum sonrası/öncesi çözülebilen, sıkıntı dert edeceğiniz bir sorun değil demişti doktorumuz. Kalp için kendisi de emin olmadan niye söylemiş acaba😕 başka bir doktora da git görün bence canım