02112017 Arkadaşlar merhabaaa geldik 38. Haftaya yarın öğlen doğumum var spinal sezeryan olacağım burdan hep güzel doğum hikayeleri okudum inşallah bana da nasip olur güzel uzun yazılar yazmak dualarınıza talibim şimdiden Allah razı olsun 😊🥰
Yokys 02112017 insaallah guzel bir doğum ve kavusma yaşarsınız 🤗 benm de cuma günü heycan korku karışık 😊
02112017 Betfer yok canım kondilom tedavisi gördüm genitalde sigil çıkmıştı ağız yoluyla bebeğe bulaşır diye sezeryan dediler şuan geçti ama sezeryan mecbur 😊
02112017 Yokys Allah razı olsun canım rabbim size de hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah benimde korku heyecan karışık hayırlısı olsun ❤️🥰
aylkkdn 02112017 hayırlı ve kolay bir doğum nasip etsin Rabbim🤲🏼🤗 kondilom tedavisi hamileyken mi gördünüz sıkıntı oluyor mu
ftm2946 Ftmgl1 ben de yarın sabah sezaryene giriyorum çok karışık duygular içindeyim, inşallah Allah hepimize kolaylıklar versin yardımcımız olsun inşallah sağ salim kolaylıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız 🥰❤️
Gonul_enes 02112017 hayirli guzel dogumlarin olsun arkadasim benimde cuma dogumum var ins..senide tam olarak kacta aliyor hafta olarak 38+kac
02112017 Gonul_enes çok teşekkür ederim sana da hayırlı doğumlar olsun inşallah canım tam 38+0 da alınıyor 😊
Gonul_enes 02112017 hii benimde 38+1 oluyor zaten geneli oyle 38+ da oluyor hadi guzel haberlerini bekliyoruz ins
MerveCeren 02112017 sağ sağlim alın kucağınıza inşallah bebeğinizi🥰 çok güzel ve rahat bir doğum olsun 🤲🏻🌸
02112017 MerveCeren amin canım çok çok teşekkür ederim Allahım size de hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 😊🌸