ebru23 gunde 4 5 kere cikiyorum normal mi ya nekadar yesem o kadqr cikiyorum bu ara cig bagdem cig finfik yiyorum bebkte karin geriligi var 3 hafta bi tarifi deniyorum kefir felan iciyorum ishal degilim ama
rumeysatok Ben hiç çıkamıyorum maalesef ya birde plasentam aşağıda düşük riskim var çok afedersiniz zorlayamıyorum da var mı bi çözüm öneriniz 😢
ozdenonay rumeysatok kuru kayısı taze kayısı kuruyemiş lifli gıdalar tüketin çorba tüketin, gecmiş olsun Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
ebru23 rumeysatok o zaman cig findik cig bagdem ve kayisi bunalr beni cikartan seyler bide kefir ben organik iciyorum kayinpederim yapiyo bana
ebru23 ozdenonay kayisi beni daha cok cikartiyor yemiuorim muz yiyorum her gun tavuk et yiuorim protein agirlikli ins hepimiz saglikla alalim kucagimiza ikincii gebelik benimde suan
ozdenonay ozdenonay evet bir arkadaşımız çıkamıyorum yazmış ben onun için yanıtladım ☺️ Rabbim sağlıkla kavuştursun
Deryalim-26 ebru23 bende hemen hemen o kadar çıkıyorum. Yediklerinden olabilir. Yada hareketliysen o da etken bence. Hiç çıkamamak daha kötü.
Bir_tospik_beklerken ebru23 ya benimde bebeğimin karın bölgesi küçük, geride dedi doktorum kaç haftalık hamilesiniz
ebru23 Bir_tospik_beklerken 33 +2 yim suan 32 +3de gitmistim bebek karin 29+3 cikti ilk bastan beri 1 haftaydi sonra 28 de 26 haftalik cikti karin bolgesi sorun yok 1 ay sonra gel dedi bende çam sakuraya gittim bu sefer orda 3 haftaya ciktifini soyledi sekreter yolladi cumaya perinatoloji randevum var emin olmak icin detayliya girivem bende tariflere verdim kendimi valla
Bir_tospik_beklerken ebru23 bende 32+5im ilk başta 1 hafta gerideydik şimdi 11 gün ama tarif falan bişey demedi doktorum ne işe yarayacak acaba bilgi verir misiniz