Sedai- benim saçlarım zaten gürdü. Şimdi hepten hem gürleşti hem uzadı hemde Bi ara zor şekil veriyordum. Şimdi en azından şekle giriyor ama çok gür. Doğumdan sonra dökülüyor dediler 3 ay sonra falan. 3 4 aydan sonra gidip kestirip ara makası falan attıracağım.