Deryalim-26 DilaraKum ben de ikisinide beğenmedim. Ben kızım olsaydı Zeynep koyacaktım. Her daim güzel isim. Geçici isimler koymayın çocuklarınıza farklı olmak adına..
DilaraKum annesinin_beybisi yeni fikirlereee harcamanın açığız teşekkür ederim ama arkadaşımın kızının adı Doğa çok çok bir isim😍
DilaraKum DilaraKum Deryalim-26 kardeşimin sevgilisinin adı zeynep bizim de bu tarz sevdiğimiz isimler hep en yakınımızda o yüzden biraz farklı olsun istedik 🥰 bakalım
Kaderberatmelek -Eflatun- bende asel hüma düşünüyorum ama bugün Beyza nur ismide kafama yerleşti kararsız kaldım yada Beyza liya
4438bebegim Beril, Beren, Berrin, İpek, Selin, Duru, Bade, Arven,Birce, Buse,Beste, Elif, Ebrar, Narin, Miray, Aylin
4438bebegim Kız bebek isimleri çok güzel ve kulağa da hoş geliyor işiniz kolay inşallah gönlünüze göre olur
DilaraKum Nilya88 lavininannesii biraz alice harikalar diyarından esinlenmiş aslında anlamı asıl soylu demekmis
Nilya88 DilaraKum bende pek beğenmedim tabi önemli olan sizin fikriniz kızım olsaydı mihre ada koyacaktim belki fikir olur😍
mirayim_00 DilaraKum kumsal okadar çok var ki etrafta, alis te biraz çizgi film karakteri gibi geldi. Alin,elis daha hoş bence 🌸