Beybilerim Öncelikle aklınıza kötüyü getirmeyin lütfen . 🙏🏻 Ben size şunu söylemek istiyorum beni yanlış anlamayın sakın :) burada sağlık sorunları , özellikle önem taşıyabilicek durumları 5 dakika bile sürse buraya danışmak yerine her ne olursa olsun acile gitmek daha önemli değil mi ? Bazen 1 dakika bile o kadar önem taşıyor ki 🙃
şimdi tahmin üzerine konuşulucak bir çok yorum gelse mesela endişe edicek bir şey yok desem size içiniz rahat edicek mi ? Bence muane olup dr sizi yönlendirmesi siz ve bebekler için daha sağlıklı olucaktır , lütfen bana kızmayın yanlış anlamyın sağlık en önemli şey 🙏🏻