Ygtzynp Kızlar haftaya 19+1de olucam (20.haftada sanırım) ve tatile çıkıcam .21,22. Haftada tetanoz aşısı olunuyor ama tatile çıkmadan yaptrmak bana daha mantıklı geliyor denize va gireceğim ne olur ne olmaz diye.sorum şu 20.haftadan önce tetenoz aşısı olan var mı aranızda
Nurdan61 Ygtzynp bebeğin hareketlerini hissetmeye başladıysanız eğer öyle yaptırın bana öyle demişlerdi çünkü bende 20 haftalıkken yaptırdım
Ygtzynp Nurdan61 henüz hissetmiyorum yani hafif dalgalar var ama ne oldugunu ayırt edemiyorum sanırım sert bir tekme yemeyi bekliyorum tam anlamıyla hissetmek için 😂