PelinHekimoglu 36 haftalık Doğum yapan hamişller var mı 😬 galiba bende o gruba giricem .Nasıl geçti doğumlar
DnHazrlklar PelinHekimoglu ay ben de 36 haftalık hamileyim sancılarım var ama düzensiz doktor randevum cuma günü bakalım doktorum bir sorun olmayacağını söyledi 10 dk da bire düşerse gel dedi bekliyorum ben de 🙈 senin ne gibi belirtin var canım
PelinHekimoglu DnHazrlklar ben bu gece uyuyamadım sağ kasığıma sancı giriyor bayaaa şiddetli sütümde geliyo galiba sıkınca gelmezdi şimdi bi bakayım dedim geldi sanırım Doğum başlamak üzere ikinci doğumum bu ilki sezaryen di çok heyecanlıyım 😳😰
PelinHekimoglu ipekbdk normalde gelmez eğer sancıyla gelirse Bebek o zaman sütün çabuk gelir benim ilkinde hemen gelmişti .Sancın olmadan planlı sezeryan olanlar da süt geç geliyormuş doğduktan bir iki gün sonra diyorlar 🤔
PelinHekimoglu ipekbdk tabi benimde sarı geldi Doğumun yakın olduğu anlamına geliyor bende öyle olmuştu