YelizYildirim Zeynepty bana kullandığım ilaçlar kaşıntı yapmıştı. Bence doktorunuza mutlaka sorun. Bazı vitaminler kaşıntı yapabiliyo sonradan.
YelizYildirim Zeynepty ben progestan kullanıyodum o yaptı kaşıntı. Bi arkadaşıma folik asit yapmıştı. Yani doktora görünün. ☺️