Masal_ksgn1 Merhaba annler bu gun tam bi hafta oldu dogum yapali bu aksam 30 cc mama verdim sonra emzirdim su vermeye gerek var mi acaba
ratatosk Masal_ksgn1 hem meme hem mama olduğu için benim dr um vermeye gerek yok diyor mama da suyla hazırlanıyor diye siz de dr unuza sorun ona göre ilerleyin burda kafanız karışır 🤗
Portakalgeliyor Masal_ksgn1 Her ne olursa olsun anne sütü su içeriyor mamayı hazırlarkende su ile hazırlanıyor bu yüzden 6. Aya kadar su vermeyin diyorlar . Ben hafta da 1 bir çay kaşığı kadar veriyorum ama ☺️☺️☺️
Bademcim Masal_ksgn1 bence verilmeli ya anne sütüyle gerek yok ama mamadan sonra kesinlikle verilmeli bir çay kasıgı kadar.
Derya Masal_ksgn1 emzirirken süttün ilk gelen kısmı suymuş devamı besleyici özelliği olan yermiş o ilk gelen sulu süt kısmı bebeğin su ihtiyacını karşılıyormuş bu sebeple vermeyin su deniyor🤷♀️
Sema0638 Ağzının pamukcuk olmaması için ben kaynamış ılımiş suyu bir cay kaşığı her beslenmeden sonra veriyordum bu sayede hiç pamukcuk olmadı