FDK2835 Çiğdem hoca harika biri , ben tavsiye üzerine gittim gittiğim gün doğum paketi alıp çıktım . Evet şu sıra biraz yoğun ama denildiği üzere saatlerce beklemedik max yarım saat oda randevusuz nst için gelen hastalara biraz öncelik verildiği için ki bu durumu biraz anlayışla karşılamak gerek diye düşünüyorum . Sıranız gelip içeri girdiğinizde beklediğinizide unutuyorsunuz zaten biz çok yeniyiz ama doğum yapan ve doğum yapacak olan arkadaşımda çok memnun . Eğer düşünürseniz kesinlikle tavsiye edebilirim 😊