Ysmn311111 https://resimyukle.io/r/tGCzoTkc7g Göbeği böle dışarı cıktı neyden olabilir yarın goturucem hastaneye bekliyemedim yarını bilgisi olan varmı?
nevamm1 Ysmn311111 ablamın bebeği böyleydi birazdaha çıkıkti göbek fıtığı demişti ama duzeldi kendiliğinden korkulacak birşey değildir uzme kendini çok gazlı ve kolik bir bebekti ablaminki sanırım ondan olmuştu
Kiki-riki Ysmn311111 korkma fıtık tır ama korkulacak bişi değil ya çok ağladığı icin yada gazdan olmuştur doktor lar üstüne para koyup bantlatip duzeltiyorlardi eskiden şimdi de yapılır mı bilmem ama korkma yani
BurcuGorkem Ysmn311111 arkadasın bebeğinde olmuştu gobek fıtıgı, doktor zamanla gecebilir demiş gecmezse amelıyat demıştı goturup gosterim
Mlhameliha Kiki-riki evet canım yengemde bebeğine böyle yaptı para koydu üzerine bantladı bir haftada iyileşti içine girdi göbeği
Zeytin20 Ysmn311111 geçmiş olsun 🌸 gazlı bebek mi sanırım fıtık. Bizimde aynı. Dr her kontrolde bakıyor hafif zamanla geçebilir dedi. Üzerine madeni para yara bandı yapmayın dedi eskiler öyle yapıyormuş bana da yap diyen çok olmuştu.
birtanesi Ysmn311111 fıtık olma olasılığı var eğer imkanın varsa acile götürüp göster. Çünkü ağrı yapar içinde rahat eder 🌺😊