Flora34 Merhaba hanımlar. Bugün doktorumu değiştirip adatıpa geçtim 200 lira muayene ücretiydi. Braz fazla geldi ama önemli değil. Benim merak ettiğim doğum ücreti nst ve detaylı ultrason fiyatlarını bilen var mı acaba?
Nonamesakarya Flora34 iyi akşamlar. Adatıpta nst ücretini bilmiyorum fakat doğum ücreti 4-4.5 arası. Detaylı ultrason adatıpta yok diye biliyorum. Benim doktorum beni Kocaeliye yönlendirdi çünkü.