Dün sancilarm agrim vardi acile gittik sancilar yüksek ama duzensiz cıktı 1cm açıklığım vardi geri geldim yine aşırı sanci ve baski var asagiya doğru bakıyorum duzenli gbi ama emin olmadan tekrar tekrar gitmek istemiyorum hastaneye cok sıkıldım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ acilmayi hissedemezde doguruverrim diye ödüm kopuyor ama doğum illaki kendini belli eder değil mi🤷🏻♀️ sancilar geldikce aşağıya baski aci artıyor tuvalete oturup kalkarken zorlaniyorum. Yarin zaten randevum ama acil bir durum yasar miyim acaba bu gece 😶 boyle açıklığı azken pat diye acilan var mi aranizda