bsra57 Kızlar lansinoh mu? Philips avent mi ? Hangisi daha iyi ve meme reddi yaşatmıyor lütfen yardımmm 😊
bahtnurr1 bsra57 sağma makinasının biberonu var weebaby tekrar biberon almadım ama alırsam bu avent olur
bsra57 Faddoli23 smsek23 Mery16 aboooo 3 üne de baktım 3ü arasında kararsız kaldım chicco yu eledim kendi kafamda, ilk 3 cevap 3ü geldi iyi mi 😆😆
Strong_mother01 Faddoli23 bende ilk defa aldım inşallah memnun kalırım normalde hep avent kullanıyordum
develimine Nihal42- Avent türkiye satışını çekmiş diyorlar ama biliyor musunuz bu konu hakkında bir bilgi
bsra57 bahtnurr1 daha sağma makinesi de almadım hiç bişey almadım daha 16 haftalığız cinsiyetimiz belli değil biberon alayım bari dedim çünkü artık bişeyler almak istiyorum 😄😄
burcunlu bsra57 ne alirsak bence oburunu begencek minikler🤭 ben philips aventin 4lu yenidogan setini begendim onu alcam😇
PerinU develimine bende en son e bebekten alırken artık mağazalara gelmeyecek internetten sadece alabilirsiniz demişlerdi
develimine Nihal42- Bende duyunca birkaç kişiye daha sordum araştırmışlar çekilcek dediler de emin olamadım dediginiz gibi her yerde satisi da var cunku