Ogretmenim7 Annelerim sleepy bebek bezi almayı düşünüyorum.1 numara baya küçükmüş 2 numarada 1 e yakınmış 3 mü alacağım acaba ben ?? Sleepy kullanan var mı acaba yardımcı olur musunuz
bahtnurr1 Ogretmenim7 bazıları 1 küçük diyor 2 almış genelde ama ilk zamanlar zaten çok fazla kaka yapacak bence küçük paket 1 numara al yedekte 2 numara da dursun hangisini kullanırsan onun devamını alırsın
KutsalAnnelik Ogretmenim7 Benim bebeğim 3.400 doğmuştu 1 numara ile başlamıştım bir ay felan kullandım sonra 2 numaraya geçtim onuda iki paket kadar kullandım şimdi dört aylık olacaz uzun zamandır 3 numara kullanıyorum
burcunlu Ogretmenim7 yigenime almistik ablam baya memnun kaldi 2-5 kilo arasiymis 1 numara bizim kiz 3100 gr dogmustu.210luk paketi var suan 120tl civari 20 tane falan artti dedi. Nasip olursa bende bu sekilde alcam
Periwashere Ogretmenim7 daha gecen gun 1 numara kucuk diyenler ne dogurmus acaba diye espiri yapmıştık esimle:) kesinlikle 1 kucuk degil 2 numarasi buyuk olur yenidogana. Bio natural icin konusuyorum
Portakalgeliyor Ogretmenim7 Ben 1 aydıe kullanıyorum 1 numara 40 lı paket toplam 8 paket kullandım 320 adet … şu 1 haftadır tam oluyor . Elimdeki oaket bitince 2 numaray geçiş yapacağım .
MineLule Ogretmenim7 Ben sleepy 1 numara aldım kızım tam üç kilo doğdu rahat kullanıyorum hatta birazcık da bol geliyor diyebilirim 🤭
mutlugebeee MineLule sleepy için sızdırıyor taşırıyor diyen çok görüyorum öyle bir sorun oldu mu acaba?
Sulekrtk Ogretmenim7 1 paket 1 numara yeter bence ben bilmeden 5 paket aldım cidden küçükmüş yeni açtım çanta hazırlamak için bitmez o kadar bez
thetkc Ogretmenim7 Bende ilk alırken küçük paket 1 ve 2 aldım hanngisi olursa devam ederim diye oğlumda 1 olmuştu, kıxımda 2 yle devam etmiştim 🥰
CansuBb Ogretmenim7 İlk defa kullanacağım sleepy yenidoğan; 1 çok küçüktü, 2 numara aldım ben de. 3 kilo üzeri bebekler için 2 numara daha iyi olur diyorlar, 1 numara sıkıp kızarıklık yapabiliyormuş 🙇🏽♀️
Gzmm14 Ogretmenim7 Canım teendyolda bir paket var. sleppy 1 numara bez 20 adet sleppy 2 numara bez 20 adet 3 adet ıslak mendil 10 lu alt açma örtüsü. ben bu seti alacağım. ona göre stoklamasını yaparım diye düşünüyorum.
Nihanus Ogretmenim7 minik paket 1 numara ve büyük paket 2 numara almanızı tavsiye ederm ilk hastanede kilo verecek çünkü tabi bebeğiniz 4.000 kilo üstü değilse ypksa hiç 1 almayın