Kusciviltisi Aminee32 ultrason aletine göre değişiklilik olabilir endişelenmeyin pek bir fark yokmuş zaten 🥰
Aminee32 Hemsireanne7979 teşekkür ederim sanki biraz hızlı mi kilo alıyor sanki biraz fazla degil mi nerdeyse 1 kg :D
Derya Aminee32 her zaman çıkan kilodan 200 gram eksikmiş gibi düşünün diyorlar asla tam net sonuç vermez ki zaten🤷♀️
GizMeh 26+2 yiz şimdi doktordan çıktık kilosu 1.205 çok mu kilolu herkes 900 falan yazmış 😢 boyu da 37 cm
balbocegim27 GizMeh önden gidiyordur bunda bu kadar dert edecek bisey yok eğer şekeriniz falan yoksa benimki de 29+2 ’de 1150 gram olması gerekirken 1500 gram di şeker yüklememi yaptirmistim bi sorun yoktu
GizMeh balbocegim27 benim şekerim çıktı ama 50 gramda. Şimdi 75 lik yaptım bekliyorum inşallah çıkmaz.
GizMeh balbocegim27 evet gerçekten zor. İştahın tam açıldığı zamanlar diyete girmek çok zor gelcek. Bebiş için mecburuz ama. Endorkin mi be öyle bi bölüme gitceksin dedi şeker çıkarsa