Didem01taner bende de olmuştu öyle. Akşam ağlıyordum. Sabaha dayanamam dedim. Duş aldım, meyve suyu içtim, çikolata yedim, uyudum 1kaç saat. Sonra ufak ufak hiss etdim. Anne az beslenip, çok iş taparsa enerji bebeğe yetmez, ufacık haraket eder. Sen de sürəkli iş yaptığın için hiss etmezsin