Hanımlar benim sütüm başta gelmedi beş gün sonra geldi ama çok az hastane tipi sağım makinası kiraladım sağıp veriyordum bebeğim emmiyordu sonra silikon uçla emmeye başladı en sonunda nihayet memeyi tuttu 50 günün sonunda ama ne kadar emdiğini bilemediğim için mama veriyordum hepsini içiyordu dedim herhalde sütüm az bebeğim çekmeye yeni alışıyor falan bugün de ev tipi göğüs pompası aldım sağım yaptım ve 20 Cl anca çıktı üç saat önce bebeğim memedeydi ama yine de üç saatte birikmesi lazımdı değil mi benim sütüm kesilmiş mi oluyor kesilen süt gelir mi çok üzüldüm o kadar mücadele verdim emsin diye sütüm yokmuş🥲