Sehererkull bende 19+5im benimde sabahları oluyor malesef. Rahim büyüyor o yüzden oluyor. Düşük riskiniz falan da yoksa korkmayın. Ben bide üstü açık uyursam o zaman oluyor. Gaz sancısı olduğınu tuvalete gidince anlıgorum. Hemen sıcak tutuyorum geçiyor