minikkusummm Suan 22 haftaligiz, tahminen nezaman catlamaya baslarim? 😂 annemde catlamis ablamda öyle, hic catlamam diye umudum yok oyüzden. Siz nezaman gördünüz ilk catlaklari?
Aynuromerbyr12 minikkusummm valla kuzum benim annem kız gibi onda hiç olmadı ben de daha 26 haftada haritaya döndüm çok kaşımadım da yağlar falan da kullandım nafile
Selma_aygun minikkusummm göğüslerim ilk 3 ayda çatladı karnım popom falanda 35. Haftadan snra çatladı
Gizem_34 minikkusummm doğurana kadar çatlamadım gerçekten hemde hiç o kadar baktım ettim 9ay yağlandım ohh dedim muhteşem 😂 doğumdan 1hafta sonra çok hızlı kilo vermekten dolayı çatladım bütün emekler çöp dkcmslxmdmc
minikkusummm Aynuromerbyr12 aa gercekten mi, neyle alakasi var acaba bunun 😅 ablam kiloluyum ben catlamam oyüzden zaten vücut aliskin diyordu ama oda baya catladi. Bende hamile kalmadan 25 kilo vermistim yine kilolu hamile kaldim ama bakalim bekliyorum 🤣
Humeyrasmsk Benim ilk aylarda göğüslerim çok ağrıdı ve aşırı büyüyorlardı o yuzden ilk göğüslerim catladi sonra kalcam ve bacaklarım şuan 30+1 haftaligiz kalcam bacaklarim ve gogusumde catlaklar var ve hic bir yag ise yaramiyo ama göbeğimde hic catlak yok
minikkusummm Humeyrasmsk masallah göbeginizde cikmaz belki 😊 yag almistim bende daha 12 haftalik falanken ama tam 2 kere sürdüm eriniyorum 😂 ise yarayacagini da düsünmüyorum acikcasi 🤷🏻♀️ Catlaklar acaba ten rengi mi oluyor yoksa kirmizi kirmizi mi?
1prens_annesii minikkusummm benim karnım hiç çatlamadı 35+5 haftalığım basenlerim çatladı 29.haftamda🤦🏻♀️
Aminegul minikkusummm keske genetik olsa böyle seyler annemde 1 tane catlak yok ben haritaya döndüm ilk kizimda cok kiloda almadim. 58 ile hamile kaldim 68 ile dogurdum dogumdan sonra direk 63 kiloya indim. Birde alt tarafimi göbekden dolayi hic görmüyordum dogumdan sonra bacak aralarimi görünce bir şoka ugramadim degil
minikkusummm Aminegul ben anlamadimm sebebini ya 🤷🏻♀️ Kimi yaglaniyor yine catliyor kimi hic birsey yapmiyor catlamiyor. Bilemedim
cagla_011 minikkusummm 27. Haftamda karnım büyümeye başladı tamamen o haftaya kadar çok şükür ki bir şey yoktu olmayacak sanıyordum. Şuan 29 haftadayım aşırı çoğaldı ve kaşınıyor. Karın bölgem de göğüsüm de bacaklarım da aşırı çatlama oldu bir anda. Hamileliğimin başından beri de lireac çatlak kremi kullanıyorum.
Hafizeplt minikkusummm suyu çok iç mide mutlaka nemlendirici bişey kullan çook kilo almadığın sürece bişey olmaz 😀
Merveee34 minikkusummm o hiç belli olmaz canım.benim annem kardeşlerimde hep çatlak var ama benim 4.hamileliğim 31.haftalık hamileyim hiçbirinde olmadı . Bol bol nemlendir :)