Nihal42- Slm annişler. 36+3 haftalık olduk ama benim gögüslerim de süt dolmadı. Ne zaman süt doluyor. Burdan okuyorum bazı kişilerde gögüslerin den sıvı geliyormuş. Bende tık yok. Daha erken mi yoksa bende Bi sorun mu var. Yada sütüm olmayacak mı 😥
Selma_aygun Nihal42- benimde hiç yoktu doğumdan önce doğumdan sonrada ilk iki gün çok azdı bebeğime yeterli değildi göğüs pompasiyla sağa sağa yeme içmeye dikkat ederek çoğaldı çok şükür şimdi kızıma yetiyor 10 günlük oldu kızım 6 gündür sadece anne sütüyle besleniyoruz 🐣
Burcuckmk Nihal42- bu sütün olmayacağı anlamina gelmiyor canim benimde oyle anlatılanlar gibi biseyim olmadi hatta sert bile değildi göğüslerim ama cok şükür sütum hemen geldi 3. Ayine girecek bebeğim emiyor sütum va4
Nihal42- Selma_aygun maşallah ya. Moral oldu. Üzülüyordum valla süt olmayacak diye 😥çok teşekkür ederim 🙏