Tugcemelisa1 ilkgebelik123-_ evet benimde 30. Haftalarda göbek deliğim çok ağrıyordu doktorum hem bebek büyüyor hem de bebek göbek çevresinde duruyormuş ondan dedi hiç korkma sol yan yatış şeklinde dinlen