Hatice-Cihan Kizlar cumartesi gününden beri başım ağrıyor bide sinüzit var bende burnum tıkaniyo covid miyim acaba 3. 4. Defa sabah akşam parol içtim bişey olmuyo hamilelik döneminde kullaniliyo diye biliyorum dogrumu
Cbusra93 Hatice-Cihan kafana göre alma test yaptır kesinlikle bu aralar vakalar çok yaygın ben de faranjit olmuştum geçen hafta daha yeni yeni geçmeye başladı hemen test yaptırdım çok şükür negatif çıktı
bahtnurr1 Hatice-Cihan içebilirsin tabiki benimde ağrıyordu doktorum ilaç iç kendine eziyet etme diye kızmıştı
Humeyrasmsk Doktorum bir hamile günde 4 tane parol icebilir demisti bende cok agrim olunca iciyorum hafif bir ilac zaten
mehmel54 Hatice-Cihan evet icilebiliyor mg si az zarar vermez ama doktorum bana günde 8den fazla içme demişti
AKardelen Hatice-Cihan içmende sakınca yok fakat doktor bana sadece günde 2 taneye izin verdi çok fazla kullanma bence