25 haftalığım ara ara kasıkta ağrı oluyo ama geçiyo çok sürmüyo doktorum aynı yerde sürekli ağrı olursa sıkıntı demişti ama arar ara ağrı olması normal dedi rahim büyüyomuş ondan ama insan yinede korkuyo ya ilk hamileliğim acaba bişi mi var diye düşünmeden edemiyorum inşallah sağ sağlim kucağımıza alırız bebeklerimizi🤲🏻🤲🏻🤲🏻