Merhaba 38 haftalık gebeyim bugun düzensiz regl agrılarım oldu. Normal otururken geriye yaslandım elim karnıma gitti üst karnımda bir boşluk hissettim sanki bebek aşagıya inmış gibi. Hareketlerini hissediyorum ama bebek kanala mı girdi acaba ciddi bir durum olabılır mi