Makbule_ canım benimde hamileliğimde hiç yoktu hatta 3 4 gün doğumdan sonra bebeğin tutması için sürekli pompa atıp ucunu çıkarıp bebeğe veriyodum kızımı bir yaşına kadar sadece anne sütüyle besledim emzirdim diyebilirim yine göğüs ucum çok azdı görümcem ve annem bebek nasıl tutuyo diye şoktaydılar şimdi yine hamileyim biraz zorlanıcam ama mecbur yüne pompa yardımıyla tutturacam ne kadar çok emzirmeye çalışırsanız o kadar çabuk çıkar bide önerim sadece ucunu vermeyin kahve yerini komple emdirin