Afracim Sol alt kasığımda ayağa kalktığımda sancı gibi bi ağrı oluyor karnımı elimle tutup kaldırınca çok hissetmiyorum. Bebekte çok hareketli bugün sancı olabilir mi acaba diye korktum 29 haftalığız daha bilenler yardımcı olabilir mi
Defnemom Afracim sanci düzenli ve şiddeti artıyor sizinde öyle mi yoksa kısa bi süre sonra geçiyor mu geçiyorsa yalancı sancidir
Afracim Defnemom ayaktaysam eğer sancı var oturunca olmuyor bi kaç gündür de çok sırtım ağrıyor 😣 hareket etmezsem hissetmiyorum ama bi tarafa dönerken bile bıçak saplanıyor gibi oluyor