Evet canım olabiliyor malesef, ben perdeden dolayı 22+da erken doğum yaptım ve kızımızı bu şekilde kaybettik. Ameliyat oldum sonrasında şimdi tekrar hamileyim bakalım hayırlısı artık. Aynı durum ablamdada vardı onda hiç bir problem olmadı, sadece perdeden yolayı bebek doğumda inemiyordu bu yüzden sezaryen ile oldu doğumu. Herkesde perdenin durumu ve bebeğin tutunduğu bölüm ile alakalı değişiyor, çok dikkatli olmanı öneririm… doktor çok önemli bu durumda.