Mom653 amin hepimiz için hayırlı doğumlar nasip olsun 🥰 ben 31. Haftamdaym ve süreçte başka doktorlarla devam ettim kan sulandırıcı iğne kullanıyorum doğuma kadar kullanmam gerektiğini söylemişti tüp bebek doktorum ama acaba ne zaman kesmek lazım birkaç gün önce mi veya doğumdan sonrada devam edenler varmış ortalama bir ay