Hatice1907 Melissauzengi 19 haftalık hamileyim aliağada yaşıyorum henüz çok erken ama hangi hastane iyi hiç bilmiyorum iyice araştırıp seçicem 🌸
citlenbigim2212 Melissauzengi merhaba ✌ Torbalıda hayri aksüt var klinik ona gidiyorum nasip olursa doğumu da torbalı tınaztepe de yapacağım ALLAH’ın izniyle
Beybikannesi1 citlenbigim2212 canim doktorum hayri bey bizde ordayiz ama daha minicigiz 😊 citlenbigim2212
Hayal11 Melissauzengi bende Medicana hastanesi Prof dr Mehmet tunç canda ya gidiyorum 22 haftalığız 🤗🤗doğum hakkında bilgi aldınız mı hiç