sibellademm Arkadaşlar imperial hastanesinde detaylı ultrason çekilen var mı varsa nasıldı ilgisi falan
Sevilss sibellademm ben Artvin’den Trabzon a radyolog alimdar şimşek var ona geldim radyolog en çok onu öneriyorlar detaylı için çok ayrıntılı 5 sayfa rapor veriyor CD veriyor renkli resim veriyor. Bide bi tanıdık o Taraflarda hastanede baktırdı yarık damakmış görememişlerdi onuda duyunca çok isabetli karar verdiğini düşündüm
sibellademm BusraUras bende pek ilgili değil diye okudum çoğu yerden ktü , ben imperialde çekilecem de merak ettim . Bi de size renkli ultrason kağıdı verdiler mi ?
BusraUras sibellademm hayır ne fotoğraf verdiler ne cd. Sadece ölçümlerin yazılı olduğu bir kağıt verdiler o kadar. Normalda cd de veriliyor renkli fotoğrafta.
sibellademm Sevilss biz sıramızı çok önceden aldık o yüzden şuan değişemem malesef o yüzden öğrenmeye çalışıyorum işte
BusraUras sibellademm Trabzon postlarınsa bilgi almak çok zor. Forumun arama kısmına Trabzon yaz oradan bak daha önce konuşulmuş mu imperiale giden kimler belki öyle bilgi alabilirsin
sibellademm BusraUras bilgisi olan yazsa ne olur yani anlamıyorum zaten stresli gidiyoruz hastanelere 😂
darkparadise 15 temmuzda imperial hastanesinde yaptırdım 25 dk sürdü güzel baktılar herşeyine 3 tane renkli foto verdi video verdi cd şeklinde bebeği tam görmek için de baya uğraştı yani göstermiyor kendini diye bırakmıyorlar
sibellademm darkparadise şeker yüklemesi yaptırdınız mı acaba yaptırdıysanız ne kadar ücret ödediniz ?
anne-li1 _BaharBurak_ önceden Ayşe hocaya gittim ama pek hoslanmamistim simdi filiz hocaya gittim gayet güzeldi ilgisi