Ezgi1k Kızlar bebeğim 10 günlük. Babası da ben de covid olduk. Evimiz müsait olmadığı için bebekle aynı odada yatıyoruz. Ona da bulaşacak diye çok korkuyoruz. Yenidoğan bebeği covid olan var mı? Nasıl anlarız olsa veya siz nasıl atlattınız?
Bebegimicin1 Ezgi1k ben değil sma 8 aylık rbbrği olan arkadsım olmustu maske takın onun yanında ve sık sık emzir eklem yerlerine masaj yap arkadasım öyle demişti bebeğini hergün yıksmıs eklem yerlerine sık sık masaj yapmış
minnakannesi1 Ezgi1k benim kizim.4 yaşında bizimle birlikte oldu ateş ve kusma olmuştu 1 gün sürmüştü bebeğin yanında 2 maske ve eldivenle gezin ve doktoruna danışın yada ambulansı arayarak ordan covid bölümüne bağlanmak istediğinizi söyleyin doktor size yardımcı olacaktır.