Bebeğin pozisyonuyla da alakalı bir durummuş. Ben de normalde pek hissetmiyorum ama ultrosonda kıpır kıpır. 32 haftalık oldum Bi kaç kontroldür yüzünü göremiyordum. Bu sefer gördük. Plesentam karın duvarındaymış ondan hissetmiyormuşum. Bazen pozisyonunu değiştiriyor aşırı hareket var bazen ise tık yok.