Ayselik7c Birkaç saattir belimin sol alt kısmına böbrek ağrısı gibi bı ağrı giriyo ve kasıktn aynı ağrı çıkıyo gidiyo hafif hafif sürekli tekrarliyo bu şekilde çok rahatsız etmeden ama bazen bianda aah dedirterek acaba başlıyomuyuz . ? 38+3 bu arada .