Merhaba 36+4 haftalığız kızımla 3 gün önce doktorumuza gittiğimizde nst de sancım çıkmadı açılmamda yok ama minnoşum kanala girmiş artık .Dün itibarıylada göbeğim biraz aşağı indi eylül 13 üne gün almıştık inşallah canım kızım o zamana kadar bekler. Göbek inince doğum hemen olur mu 🙄